.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح ساختمان اداري پالايشگاه كياسر در هفته دولت
افتتاح ساختمان اداري پالايشگاه كياسر در هفته دولت

فرماندار ساري گفت: ساختمان اداري پالايشگاه كياسر در هفته دولت افتتاح مي‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، محسن زارعي در جلسه شوراي اداري ساري كه در روستاي امره برگزار شد، افزود: برگزاري جلسات شوراي اداري در روستاها و بخش‌هاي مختلف شهرستان ساري اثرات بسيار خوبي براي مردم و عمران و آباداني شهر داشته است.

زارعي با بيان اينكه تمام مسئولان شهرستاني بايد در جلسات شوراي اداري ساري كه در بخش‌هاي مختلف شهر برگزار مي‌شود بدون هيچ عذري شركت كنند، اظهار داشت: شركت در جلسات شوراي اداري نشان از خدمت به مردم تمام نقاط شهر به صورت يكسان است.

وي با اشاره به اينكه دستگاه‌هاي خدمات دهنده شهري و روستايي بايد آمادگي كامل و ويژه‌اي را در اين ماه براي خدمت رساني به مردم داشته باشند، تصريح كرد: خدمات دهي به مهمانان خدا بايد به صورت ويژه و خاص باشد.

فرماندار ساري با اشاره به فرا رسيدن هفته دولت و پروژه‌هاي در دست انجام اظهار داشت:150 پروژه در هفته دولت در ساري به بهره‌برداري مي‌رسد.

زارعي با بيان اينكه 61 ميليارد تومان هزينه براي 150 پروژه شده است، تصريح كرد: 500 ميليارد تومان هزينه نيز براي پروژه‌هاي در دست انجامي در نظر گرفته شده كه حداكثر تا دو سال آينده به بهره‌برداري مي‌رسند.

وي همچنين با اشاره به اينكه انجام پروژه‌ها در تمامي حوزه‌ها است، خاطر نشان كرد: پروژه بزرگ آبرساني از سد شهيد رجايي به شهرستان ساري با 45 ميليارد تومان اعتبار و 45 درصد پيشرفت فيزيكي از كارهاي بزرگ در دست انجام است.

زارعي همچنين با بيان اينكه پروژه فاضلاب ساري با اعتبار بيش از 100 ميليارد تومان در دست انجام است، افزود: فاز نخست اين پروژه در دهه فجر سال 89 به بهره‌برداري مي‌رسد.

وي همچنين با اشاره به ساماندهي تمام راه‌هاي ورودي شهرستان ساري مانند ساري به فرح آباد، ساري به جويبار، ساري به فرودگاه و باند نخست كمربندي شمالي تا پايان سال جاري اظهار داشت: 40 ميليارد تومان در زيرساخت‌هاي برق روستايي هزينه شده است.

زارعي با بيان اينكه در صورت عدم انجام اين پروژه‌ها نمي‌توانستيم به سمت توسعه پايدار حركت كنيم، تصريح كرد: رونق گردشگري با آماده‌بودن زيرساخت‌ها ميسر خواهد بود.

فرماندار ساري همچنين با اشاره به اينكه يك هزار و 400 واحد روستايي از سوي بنياد مسكن جهت دريافت وام به بانك‌هاي عامل معرفي شده‌اند، تصريح كرد: معرفي 3 هزار نفر ديگر نيز در دست انجام است.

زارعي با اشاره به اينكه يك ميليارد تومان اعتبار نيز براي آبرساني به بخش كليجانرستاق در نظر گرفته شده، تصريح كرد: تاكنون 200 ميليون تومان آن جذب شده است.

وي با بيان اينكه ساختمان اداري پالايشگاه كياسر در هفته دولت افتتاح مي‌شود، خاطرنشان كرد: تمام مسئولان شهرستان ساري بايد تمام تلاش خود را براي بستن قراردادهاي لازم با پيمانكاران واجد شرايط تا پايان مرداد به عمل آورند.

زارعي با اشاره به اينكه متاسفانه بعضي از مسئولان در برخورد با ساخت و سازهاي غيرمجاز كم‌كاري مي‌كنند، اظهار داشت: بايد جلوي هر گونه ساخت و ساز از ابتدا گرفته شود.

فرماندار مركز استان مازندران همچنين با تاكيد بر اينكه ملاقات‌هاي عمومي روساي ادارات در روزهاي سه‌شنبه هر هفته بايد حتما انجام شود، تصريح كرد: در غير از روزهاي سه شنبه نيز بايد در حد امكان پذيراي ارباب رجوع بود.

زارعي با بيان اينكه براي بهسازي روستاي امره 90 ميليون تومان و براي اصلاح برق نيز 40 ميليون تومان اعتبار در نظر گرفته شده، خاطرنشان كرد: پروژه افتتاح آب هولار بايد تا هفته دولت آماده و بهره‌برداري شود.

وي همچنين با اشاره به اينكه با توجه به محدود شدن پروژه‌هاي عمراني از سوي مجلس محدوديت‌هاي زياد اعتباري نيز بوجود آمده كه نبايد اين موضوع باعث كم كاري شود، افزود: احداث پروژه مسكن 24 واحدي ولايت روستاي امره از كارهاي شاخص در اين حوزه و روستا است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

m 30 مرداد 1388
چه عجب!!
علي 1 شهريور 1388
شهر من ساري آباد باد
نا شناس 2 شهريور 1389
سخنان پراکنده ای که به نظر می رسدتیجه چندان مشخصی نداشته باشد. .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.